Asigurarea Venit Protect este un nou produs digital 100%, oferit exclusiv clientilor BCR. Poate fi achizitionata din Magazinul George.
Activeaza Venit Protect din Magazinul George
Intra in Magazinul George si selecteaza Venit Protect pentru activare. Citeste informatiile generale si urmeaza pasii pentru procesul de deschidere a asigurarii.
Daca nu esti client BCR, iti poti deschide Contul George la pachet cu Asigurarea Venit Protect, 100% online.
Asigurarea Venit Protect iti ofera protectie financiara prin garantarea unor sume de bani in cazul aparitiei evenimetelor neprevazute, precum:
- Pierderea involuntara a locului de munca
- Incapacitate temporara de munca
- Invaliditate totala si permanenta din orice cauza
- Invaliditate totala si permanenta din accident
- Spitalizare din orice cauza
- Spitalizare ca urmare a unui accident
- Spitalizare ca urmare a unui accident in strainatate
- Deces din orice cauza
- Deces din accident
- Daca iti pierzi involuntar locul de munca, gestioneaza-ti cu atentie resursele financiare de care dispui, plateste-ti la timp utilitatile lunare, pentru a nu acumula datorii si a evita penalitatile;
- Taie din bugetul tau lunar tot ce nu este important si analizeaza ce cheltuieli pot fi amanate (de exemplu, achizitia unui frigider nou sau vacanta planificata);
- Nu uita, este mai inteligent sa iei decizii financiare responsabile, pentru ca bugetul tau sa fie prietenos in fiecare luna.
*Citeste cu atentie toate acoperirile si excluderile asigurarii Venit Protect in Termenii si Conditiile Asigurarii si Documentul de Informare (PID).
Cui se adreseaza Asigurarea Venit Protect?
Asigurarea Venit Protect se adreseaza tuturor persoanelor cu varsta minima de 18 ani si maxim 69 de ani impliniti, care detin un cont curent deschis la BCR si care au statut de angajat, antreprenor sau pensionar.
Pe ce perioada poti incheia asigurarea Venit Protect?
Asigurarea se incheie pe o perioada de 1 an si se reinnoieste automat, pe perioade egale succesive, prin continuarea platii primelor de asigurare.
Cum pot achizitiona si plati asigurarea Venit Protect?
Asigurarea poate fi achizitionata online, rapid si simplu, din Magazinul George. Plata primelor de asigurare se face lunar prin debitarea automata a contului tau curent, la fiecare scadenta.
Cate evenimentele asigurate sunt acoperite?
Pe parcursul unui an de asigurare, poti beneficia de maximum 2 evenimente despagubite pentru riscurile de Pierderea Involuntara a Locului de Munca, Incapacitate Temporara de Munca din boala sau ca urmare a unui accident, Spitalizare din boala sau ca urmare a unui accident.
Cand inceteaza Asigurarea?
- La inchiderea contului curent deschis la BCR de tine, avand in vedere ca incasarea primei se face prin debitarea automata a contului;
- Dupa expirarea perioadei de suspendare de 2 luni;
- Oricand pe parcusul derularii contractului, cu notificare din partea ta;
- In cazul decesului sau invaliditatii totale permanente a Asiguratului.
Ce este perioada de excludere, cum se calculeaza si pentru ce riscuri se aplica?
Perioada de excludere reprezinta perioada pentru care nu sunt acoperite riscuri si nu se datoreaza plata indemnizatiei de despagubire pentru:
- Pierderea Involuntara a Locului de Munca;
- Spitalizare, Invaliditate Totala si Permanenta si Incapacitate Temporara de Munca, produse ca urmare a imbolnavirii.
Este o perioada de 90 de zile calendaristice consecutive, calculate de la data inceperii asigurarii si se aplica o singura data, la intrarea in asigurare.
Ce este perioada de asteptare, cum se calculeaza si pentru ce riscuri se aplica?
Perioada de asteptare reprezinta perioada pe durata careia evenimentul asigurat trebuie sa se produca neintrerupt, pentru ca plata indemnizatiei de despagubire sa se poata efectua.
Este o perioada de 30 de zile calendaristice consecutive, calculate de la aparitia Incapacitatii Temporare de Munca sau de la aparitia Pierderii Involuntare a Locului de Munca, sau o perioada de 3 zile calendaristice consecutive, calculate de la aparitia Spitalizarii sau Spitalizarii din Accident in afara tarii. Se aplica la momentul aparitiei fiecarui eveniment asigurat.
Cum solicit despagubirea in cazul producerii evenimentului asigurat?
Este foarte simplu. Alege varianta care ti se potriveste:
- Adreseza-te unui reprezentant BCR,
- Suna la numarul de telefon 021.206.90.40 (apel cu tarif normal, disponibil de luni pana vineri, intre 09:00-17:30)
- Scrie-ne pe adresa de e-mail daune.bcr@bcrasigviata.ro sau
- Acceseaza Sectiunea "Notifica o dauna" de pe website-ul www.bcrasigviata.ro, unde gasesti documentele necesare si fluxul de notificare a evenimentului asigurat.