Ai nevoie de ajutor?

Ne preocupă sănătatea și protecția atât a angajaților, cât și a clienților noștri.

Acum ai la îndemână Portalul de clienți, unde ai toate informațiile aferente poliței tale de asigurare. În contul tău, poți notifica evenimente asigurate, vizualiza primele de asigurare plătite, evoluția fondurilor investiționale sau plăti ratele de asigurare. Creează-ți cont și fii la curent cu ultimele noutăți! Simplu, rapid și în siguranță.

În același timp, suntem disponibili pentru a-ți răspunde tuturor solicitărilor și a-ți oferi în permanență servicii de calitate, după cum urmează:

  • Scrie-ne un e-mail pe clienti@bcrasigviata.ro (pentru orice detalii referitoare la contractele de asigurare, cereri de încasare a indemnizației de asigurare în caz de maturitate a contractului, alte cereri și/ sau petiții)
  • Pentru notificarea unui eveniment asigurat, trimite-ne toate detaliile și documentele pe e-mail daune.bcr@bcrasigviata.ro.
  • Sună-ne în Serviciul Call Center, disponibil de luni până vineri, intre orele 09:00-17:30, la numărul de telefon 021.206.90.40 (apel cu tarif normal).
  • Scrie-ne sau vizitează-ne la adresa sediului nostru din București, sector 1, str. Rabat nr.21. Dacă dorești o întrevedere cu un consultant BCR Asigurări de Viață VIG, te rugăm să o soliciți printr-un e-mail la adresa clienti@bcrasigviata.ro sau la numărul de telefon 021.206.90.40 (de luni până vineri, între orele 9:00-17:30). Te vom programa în cel mai scurt timp posibil pentru o întâlnire la sediul nostru din Str. Rabat nr.21, sector 1, București.

Call Center:
Tel: 021 206 9040
E-mail: clienti@bcrasigviata.ro
Sediul social:
Adresă: Strada Rabat nr. 21, sector 1, București, cod 011835
Tel: 021 206 9040
Fax: 021 230 6349
E-mail: office@bcrasigviata.ro