Ai nevoie de ajutor?

În contextul actual, îți dorim să fii în siguranță și sănătos și îți transmitem că noi, la BCR Asigurări de Viață VIG vrem să iți oferim protecția cea mai potrivită nevoilor tale de asigurare, inclusiv în cazul infectării cu coronavirus.

BCR Asigurări de Viață, parte din Vienna Insurance Group, principalul expert pe piața asigurărilor din Europa Centrală și de Est, îți oferă o gamă largă de produse începând cu asigurări atașate creditelor, pentru a-ți susține plata ratelor exact atunci când ai nevoie, produse pentru protecția familiei și a copiilor, inclusiv produse de asigurare cu componentă investițională.

Am luat toate măsurile necesare, chiar și în această perioadă dificilă, pentru a ne asigura că putem să îți oferim servicii de calitate atât în cazul produselor achiziționate deja, cât și în cazul celor pe care dorești să le cumperi pe viitor.

Pentru mai multe informații, te invităm să citești setul de întrebări și răspunsuri de mai jos.


Suntem alături de tine, pentru că ne pasă!

Deții una dintre asigurările atașate creditelor garantate/ negarantate sau descoperitului de cont?

Consultă întrebările și răspunsurile de mai jos:


1. În cazul asigurărilor atașate creditelor garantate/negarantate sau descoperitul de cont, beneficiez de acoperire ca și consecință directă sau indirectă a infectării cu Coronavirus(COVID-19) sau a contextului generat de aceasta?

Da, în acest caz ești acoperit pentru toate evenimentele asigurate incluse în Certificatul tău de asigurare.

2. Pentru care asigurări se acoperă evenimentele cauzate de infectarea cu Coronavirus (COVID-19)?

Evenimentele asigurate cauzate de infectarea cu coronavirus (COVID-19) sunt acoperite pentru asigurările menționate la punctul anterior, pe care le-ai achiziționat deja sau pe care dorești să le achiziționezi în viitor, atât în cazul creditelor existente și neasigurate, cât și a creditelor noi.

3. În ce categorie este inclusă infectarea cu Coronavirus (COVID-19)?

Infecția cu coronavirus (COVID-19) este încadrată ca fiind „îmbolnăvire” și vă fi considerată în consecință la soluționarea dosarelor de daună.

4. Pot beneficia de acoperire în cazul pierderii locului de muncă, în contextul epidemiei generate de COVID-19?

Beneficiază de indemnizația de asigurare doar persoana asigurată al cărei contract individual de muncă a încetat la inițiativa angajatorului și care este înregistrată la Agențiile Teritoriale pentru Ocuparea Forței de Muncă, primind indemnizație de șomaj în calitate de asigurat în sistemul asigurărilor sociale de stat. Asigurarea de pierdere a locului de muncă este concepută pentru a acoperi cazurile de pierdere totală, pe termen nedefinit, a venitului. În caz de șomaj tehnic/ suspendare temporară a locului de muncă/ concediu fară plată, asiguratul nu va beneficia de indemnizația de șomaj, aceasta fiind doar o pierdere parțială, pe termen definit, a venitului.

5. Beneficiez de acoperire în caz de carantină?

Indemnizația de spitalizare se oferă doar în cazul internării în urma infecției cu COVID-19 în cadrul unei unități spitalicești acreditate sau asimilate (în cazul carantinei), iar izolarea nu este acoperită. Indemnizația de spitalizare se oferă numai cu respectarea perioadei de așteptare de 7 zile calendaristice calculate de la data internării.

6. Acoperirea este valabilă și în cazul în care am fost diagnosticat anterior datei încheierii asigurării?

În cazul în care ai fost diagnosticat cu boli preexistente, inclusiv cu coronavirus (COVID-19), anterior datei încheierii asigurării, nu vei fi despăgubit pentru niciun eveniment cauzat de îmbolnăvire, conform Termenilor și Condițiilor de asigurare în vigoare, secțiunea “Excluderi.”

7. Ce se întâmplă cu asigurarea mea, în cazul în care nu mai pot achita ratele lunare?

În cazul în care ai solicitat și obținut amânarea plății ratelor lunare pentru o perioadă de timp, vom analiza împreună cu BCR condițiile în care asigurarea ta poate rămâne valabilă, ținând cont de perioada amânării.

8. Cui pot sa mă adresez pentru informații suplimentare?

Ne poți contacta prin opțiunile de mai jos:

  • pentru orice detalii referitoare la contractele tale de asigurare, cereri de încasare a indemnizației de asigurare în caz de maturitate a contractului, alte cereri și/ sau petiții, îți stăm în continuare la dispoziție pe e-mail clienti@bcrasigviata.ro;
  • daca dorești să notifici o daună, te rugam să ne trimiți toate detaliile și documentele pe e-mail daune.bcr@bcrasigviata.ro.
  • prin Serviciul Contact Center, disponibil de luni până vineri, între orele 09:00-17:30, la numărul de telefon 021.206.90.40 (apel cu tarif normal).
  • de asemenea, ne poți transmite solicitări scrise la sediul nostru din București, sector 1, str. Rabat nr.21. Te rugăm să ai în vedere că, în contextul actual, acestea nu vor fi prioritizate și vor avea o întârziere foarte mare la procesare. Prin urmare, te rugăm să folosești opțiunile de contact alternative.
  • Mai mult, Partenerul tău din BCR îți stă la dispoziție cu răspunsurile de care ai nevoie.

Vom actualiza în mod regulat setul de întrebări și răspunsuri de mai sus, pe măsură ce vom primi și alte solicitări de clarificare din partea ta. Suntem alături de tine, pentru că ne pasă!


Deții una dintre asigurările ACTIV+, PROTECT+, Index-Linked sau Senior?

Consultă întrebările și răspunsurile de mai jos:

1. Dețin una din asigurările de mai jos. Sunt acoperit în cazul infectării cu Coronavirus (COVID-19) ?

Daca deții o poliță de asigurare și asigurarea nu se regăsește mai sus, te rugăm să ne contactezi pe adresa de e-mail clienti@bcrasigviata.ro.

2. Dacă dețin Asigurarea de Accidente persoane, beneficiez de acoperire în caz de infectare cu Coronavirus (COVID-19)?

Asigurarea de accidente persoane acoperă strict evenimentele asigurate cauzate ca urmare a unui accident.

3. Pentru care asigurări se acoperă evenimentele cauzate de infectarea cu Coronavirus (COVID-19)?

Evenimentele asigurate cauzate de infectarea cu coronavirus (COVID-19) sunt valabile pentru toate asigurările mai sus menționate, pe care le-ai achiziționat deja sau pe care dorești să le achiziționezi.

4. Pot beneficia de indeminizația de spitalizare în cazul infectării cu Coronavirus (COVID-19)?

În cazul în care ai optat pentru o asigurare care oferă acoperire în caz de spitalizare din îmbolnăvire, beneficiezi de indemnizația zilnică pe perioada spitalizării, în urma diagnosticării cu COVID-19.

5. Beneficiez de acoperire în caz de carantină?

Indemnizația de spitalizare se oferă doar în cazul internării în urma infecției cu COVID-19 în cadrul unei unități spitalicești acreditate sau asimilate (în cazul carantinei), în timp ce izolarea nu este acoperită.

6. Ce se întâmplă dacă nu reușesc să achit prima pentru asigurarea mea cu prima eșalonată?

În funcție de caracteristicile produsului tău de asigurare, poți beneficia de o perioadă limitată de grație la plata primei, timp în care ești acoperit. Protecția vă înceta însă dacă nu vei achita rata de primă până la expirarea perioadei de grație.

7. Care este evoluția programelor investiționale CIA în această perioadă?

Programele de investiții unit linked sunt programe al căror rezultat investițional este dependent de mișcările piețelor financiare interne și internaționale. Criza generată de noul coronavirus COVID-19 a avut reverberații în toate sectoarele economice, de la industrie la servicii. Pentru mai multe detalii, te rugam să consulți informațiile postate pe website-ul nostru, aici.

8. Cui pot să mă adresez pentru informațiile suplimentare?

Ne poți contacta prin opțiunile de mai jos:

  • pentru orice detalii referitoare la contractele tale de asigurare, cereri de încasare a indemnizației de asigurare în caz de maturitate a contractului, alte cereri și/ sau petiții, îți stăm în continuare la dispoziție pe e-mail clienti@bcrasigviata.ro;
  • daca dorești să notifici o daună, te rugam să ne trimiți toate detaliile și documentele pe e-mail daune.bcr@bcrasigviata.ro.
  • prin Serviciul Contact Center, disponibil de luni până vineri, între orele 09:00-17:30, la numărul de telefon 021.206.90.40 (apel cu tarif normal).
  • de asemenea, ne poți transmite solicitări scrise la sediul nostru din București, sector 1, str. Rabat nr.21. Te rugăm să ai în vedere că, în contextul actual, acestea nu vor fi prioritizate și vor avea o întârziere foarte mare la procesare. Prin urmare, te rugăm să folosești opțiunile de contact alternative.
  • Mai mult, Partenerul tău din BCR îți stă la dispoziție cu răspunsurile de care ai nevoie.

Vom actualiza în mod regulat setul de întrebări și răspunsuri de mai sus, pe măsură ce vom primi și alte solicitări de clarificare din partea ta. Suntem alături de tine, pentru că ne pasă!